تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۴۱
اخبار جدید ورزشی ۰۵ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سروش رفیعی و یک بازیکن دیگر از پرسپولیس کنار گذاشته شدند!

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مانع از حضور دو بازیکن تیمش در تمرین شد.

سروش رفیعی و یک بازیکن دیگر از پرسپولیس کنار گذاشته شدند!

تسنیم نوشت: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از حضور در تمرینات این تیم منع شدند.

با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، سروش رفیعی و محمدامین کاظمیان دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای گذشته با یکدیگر درگیری لفظی داشتند، از حضور در تمرینات منع شدند.

بیشتر بخوانید  درویش از پرسپولیس استعفا داد!
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *