به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از صبح امروز رژیم اسرائیل حملهای تجاوزکارانه را به تهران آغاز کرده است.
بر اساس گزارشها ابتدا صدای چندین انفجار که بنا بر گفته فارس بر اثر اصابت موشک بوده از حوالی خیابان جمهوری شنیده شد.
وزیر دفاع اسرائیل در اظهاراتی از آغاز آنچه حمله پیشدستانه به ایران خوانده، خبر داد.
تکمیل میشود…
2929