تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۲:۲۶
اخبار جدید بین الملل ۰۹ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عمان خواستار جلسه شورای امنیت برای اعمال آتش‌بس شد

وزارت امور خارجه عمان در اظهار نظر در مورد حملات هوایی ایالات متحده و اسرائیل به ایران گفت: ما حق کشورها را برای دفاع از خود تأیید می‌کنیم و خواستار پایبندی به راه‌حل‌های دیپلماتیک هستیم. به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه عمان تاکید کرد: از عملیات نظامی آغاز شده توسط اسرائیل و ایالات متحده علیه...

عمان خواستار جلسه شورای امنیت برای اعمال آتش‌بس شد

وزارت امور خارجه عمان در اظهار نظر در مورد حملات هوایی ایالات متحده و اسرائیل به ایران گفت: ما حق کشورها را برای دفاع از خود تأیید می‌کنیم و خواستار پایبندی به راه‌حل‌های دیپلماتیک هستیم.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه عمان تاکید کرد: از عملیات نظامی آغاز شده توسط اسرائیل و ایالات متحده علیه ایران عمیقاً متاسفیم.

وزارت امور خارجه عمان افزود: نسبت به خطر تشدید درگیری به چیزی با عواقب وخیم برای منطقه هشدار می‌دهیم.

طبق گزارش الجزیره، وزارت خارجه عمان اعلام کرد: ما از شورای امنیت می‌خواهیم که برای اعمال آتش‌بس، جلسه اضطراری تشکیل دهد.

پیشتر «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه عمان در پستی در ایکس تاکید کرد: از اینکه مذاکرات فعال و جدی بین واشنگتن و تهران بار دیگر ضعیف شده است، نگران هستم. این اقدام به نفع منافع ایالات متحده یا آرمان صلح جهانی نیست.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  عمان: مذاکرات هسته‌ای ایران درصورت فراهم شدن شرایط از سر گرفته می‌شود
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *