تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۱۰
اخبار جدید بین الملل ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امارات سفارت خود در ایران را بست

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرفوری شبکه الجزیره به نقل از سخنگوی وزارت خارجه امارات اعلام کرد که این کشور سفارت خود در تهران را بسته و سفیر و همه اعضای هیئت دیپلماتیک خود را از ایران خارج کرده است.  

امارات سفارت خود در ایران را بست
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *