تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۳۰
اخبار جدید گوناگون ۱۱ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استقرار جایگاه‌های سوخت سیار در ورودی‌های استان مازندران

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین از مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران، با اشاره به تلاش‌ها برای حفظ ثبات بازار و تامین نیازهای اساسی مردم در ایام سفرها، اظهار داشت: وظایفی را بر عهده فرمانداران قرار داده‌ایم که تنظیم بازار، تشکیل شورای آرد و نان، بازرسی و نظارت ویژه بر بازار و...

استقرار جایگاه‌های سوخت سیار در ورودی‌های استان مازندران

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین از مازندران، مهدی یونسی رستمی استاندار مازندران، با اشاره به تلاش‌ها برای حفظ ثبات بازار و تامین نیازهای اساسی مردم در ایام سفرها، اظهار داشت: وظایفی را بر عهده فرمانداران قرار داده‌ایم که تنظیم بازار، تشکیل شورای آرد و نان، بازرسی و نظارت ویژه بر بازار و برخورد با سو استفاده گران احتمالی را به درستی نظارت کنند. 

وی، افزود: تیم مدیریتی ما خادم مردم و در سختی‌ها کنار مردم و در مبارزه در صف اول در حمایت و حراست از مردم است.

مقام عالی دولت در مازندران در ادامه گفت: در حال حاضر ۴۰۰ تن برنج در حال توزیع است و همچنین ۶۰۰ تن شکر در سطح استان توزیع شده است.

یونسی در خصوص سوخت بنزین نیز افزود: جایگاه‌های سوخت کاملا پر شده و پشتیبانی کامل و ذخیره مطمئن داریم. با توجه به حجم بالای خودروها و مسافران به استان مازندران، جایگاه‌های سوخت سیار در ورودی‌های استان و در برخی شهرستان‌ها قرار گرفته است.

کد مطلب 2189405

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *