تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۲:۳۹
اخبار برگزیده ۱۲ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تلفات آمریکا در تجاوز علیه ایران به ۶ نفر رسید

 به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ؛ فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که اجساد دو نظامی این کشور را که در حملات ایران مفقود شده بودند، پیدا کرده است.   آمریکا از ارائه جزئیات بیشتر درباره محل کشته‌شدن این نظامیان خودداری کرد اما با این اطلاعیه، تلفات اعلامی نظامیان آمریکایی به...

تلفات آمریکا در تجاوز علیه ایران به ۶ نفر رسید

 به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ؛ فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که اجساد دو نظامی این کشور را که در حملات ایران مفقود شده بودند، پیدا کرده است.

  آمریکا از ارائه جزئیات بیشتر درباره محل کشته‌شدن این نظامیان خودداری کرد اما با این اطلاعیه، تلفات اعلامی نظامیان آمریکایی به ۶ نفر رسید.

 

بیشتر بخوانید  ادعای ماکرون: باید با ترامپ گفت‌وگوی راهبردی درباره ایران داشته باشیم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *