تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۲:۲۵
اخبار جدید گوناگون ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دریافت عوارض آزادراهی متوقف نشده است

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، روز گذشته اعلام شد کمیته حمل‌ونقل ستاد مدیریت بحران کشور مصوب کرده تا دریافت عوارض از تمامی آزادراه‌های کشور تا اطلاع ثانوی متوقف شود. حال یک مقام مسئول اعلام کرده تنها عوارض دستی دریافت نشده و عوارض الکترونیکی که با دوربین‌ها ثبت می‌شوند، سر...

دریافت عوارض آزادراهی متوقف نشده است

به گزارش اخبار جدید به نقل از اقتصادنیوز به نقل از مهر، روز گذشته اعلام شد کمیته حمل‌ونقل ستاد مدیریت بحران کشور مصوب کرده تا دریافت عوارض از تمامی آزادراه‌های کشور تا اطلاع ثانوی متوقف شود. حال یک مقام مسئول اعلام کرده تنها عوارض دستی دریافت نشده و عوارض الکترونیکی که با دوربین‌ها ثبت می‌شوند، سر جای خود باقی است.

میلاد دوستی معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، آخرین وضعیت دریافت عوارض آزادراهی را تشریح کرد و گفت عوارض‌هایی که به صورت درستی دریافت می‌شد، تا ‌تداوم شرایط فعلی متوقف شده است تا از ایجاد ترافیک و معطلی مسافران جلوگیری شود.

به گفته وی آزادراه تهران-شمال و ساوه-سلفچگان از جمله مهم‌ترین مسیرهایی هستند که به دلیل دریافت عوارض دستی، همواره با ترافیک مواجه می‌شدند، بنابراین گیت‌های دریافت عوارض این مسیرها بسته شده‌اند.

او در ادامه اظهار داشت در آزادراه‌هایی که دریافت عوارض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، دوربین‌های موجود شناسایی خودروها را انجام داده و قبوض صادر می‌کنند، اما برای پرداخت آن‌ها ضرب‌العجلی در نظر گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید  لغو عوارض تاکسی‌های اینترنتی و تصویب تعلیق مجوز بنزین سوپر

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *