تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۴۸
اخبار جدید سیاسی ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

هشدار وزارت اطلاعات درباره ارسال تصویر به شبکه‌های ماهواره‌ای

وزارت اطلاعات  بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش فارس، متن بیانیه به شرح ذیل است:  معدود مزدوران آمریکایی -صهیونی با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آن‌ها به شبکه‌های تروریستی ماهواره ای، صفحات مجازی و انسان رسانه‌های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آن‌ها در داخل کشور اقدام می‌کنند.  ضمن...

هشدار وزارت اطلاعات درباره ارسال تصویر به شبکه‌های ماهواره‌ای

وزارت اطلاعات  بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فارس، متن بیانیه به شرح ذیل است: 

معدود مزدوران آمریکایی -صهیونی با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آن‌ها به شبکه‌های تروریستی ماهواره ای، صفحات مجازی و انسان رسانه‌های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آن‌ها در داخل کشور اقدام می‌کنند. 

ضمن هشدار به این «سربازان اسرائیل»، به شما ملت شریف تعهد می‌دهیم اعمال ایشان را تحت رصد قرار داده و بر طبق ماده ۴ «قانون تشدید مجازات و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشورهای متخاصم»، با شدت عمل با آنان برخورد خواهد شد. 

از شما ملت همیشه در صحنه نیز تقاضا داریم برای کمک به امنیت کشور، در صورت اطلاع از موارد مذکور، مراتب را از طریق درگاه رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان‌های فارسی ایتا، بله و روبیکا به آدرس @admin_vaja113 ارسال فرمایید.

بیشتر بخوانید  پشت‌پرده جمع‌آوری دیش‌های ماهواره؛ گُل بود به سبزه نیز آراسته شد!

 



مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *