تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۵۶
اخبار جدید سیاسی ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سردار اکبری: تمامی پایگاه‌های آمریکایی شخم زده می‌شوند

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز سردار حسین اکبری، اظهار کرد: امروز همه دنیا انگشت به دهان مانده‌اند، رادار‌های شیاطین، توسط کشور ایران از بین رفته است و خشاب پدافند‌های فوق پیشرفته آنها که در منطقه پُر بوده، خالی شده است. وی افزود: امروز هر تهدیدی را که اعلام کرده بودیم عملی...

سردار اکبری: تمامی پایگاه‌های آمریکایی شخم زده می‌شوند

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز

سردار حسین اکبری، اظهار کرد: امروز همه دنیا انگشت به دهان مانده‌اند، رادار‌های شیاطین، توسط کشور ایران از بین رفته است و خشاب پدافند‌های فوق پیشرفته آنها که در منطقه پُر بوده، خالی شده است.

وی افزود: امروز هر تهدیدی را که اعلام کرده بودیم عملی می‌کنیم همانگونه که تنگه هرمز را بستیم و امروز دنیا نظاره گر قدرت ملت ایران است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: ناو بزرگ آمریکایی را که نماد قدرت آنها بود، سربازان ملت برای دومین بار هزاران کیلومتر مجبور به فرار کرد و هر روز که از جنگ می‌گذرد گوشه‌ای کوچک از قدرت ملت ایران و حق طلبان را نمایان می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سال‌هاست که با پول مردم منطقه برای خودشان پایگاه و تجهیزات زده‌اند و ما آنها را شخم زده‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تاکید کرد: امروز با اقتدا به رهبر شهید و اقتدار ملت، پایگاه‌های آمریکایی را جوری ویران کردیم که بازسازی آنها برای آمریکا دیگر به صرفه نیست. ما امروز شمشیر را از غلاف کشیده‌ایم و خطاب ما به آمریکا این است که منطقه ما را ترک کنید و اگر بمانید تمام سربازان شما را به خون می‌کشیم.

بیشتر بخوانید  حمله موشکی سپاه به دفتر نتانیاهو + جزئیات

وی گفت: پیروزی نهایی از آن ملت ایران است، اما شرط دارد، اول داشتن تجهیزات پیشرفته و جانبازی سربازان با اقتدا به رهبر است و به ملت ایران قول می‌دهیم جان ما در کف دستان ما است و تا آخر نبرد می‌کنیم، اما اتحاد مردم مهم است.

سردار اکبری افزود: مردم حضور خود را در خیابان‌ها حفظ کنند و اتحاد مقدس را تا پیروزی نهایی نگه دارند.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *