تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۶:۱۰
اخبار جدید سیاسی ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

فوری| سپاه نفتکش آمریکا را در خلیج فارس زد!

سپاه در اطلاعیه اظهار کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia" با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی های ارتش تروریست امریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بی توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت.  نفتکش ها و شناورهای متردد در خلیج...

فوری| سپاه نفتکش آمریکا را در خلیج فارس زد!

سپاه در اطلاعیه اظهار کرد: سحرگاه امروز کشتی safe sia” با مالکیت امریکا و با پرچم جزایر مارشال به عنوان یکی از دارایی های ارتش تروریست امریکا در شمال خلیج فارس پس از عدم تمکین و بی توجهی به هشدار و اخطار نیروی دریایی سپاه مورد اصابت قرار گرفت. 

نفتکش ها و شناورهای متردد در خلیج فارس و تنگه هرمز باید بدانند این ناامنی نتیجه تجاوز ظالمانه امریکا در این منطقه است و به منظور حفظ ایمنی و امنیت خود می بایست طبق قوانین و مقررات  عبور و مرور در خلیج فارس و تنگه هرمز در شرایط جنگی که توسط جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌شود عمل نمایند تا  از اصابت پرتابه های سرگردان ایمن بمانند.

بیشتر بخوانید  بیانیه سپاه پاسداران درباره حمله نظامی آمریکا به تاسیسات هسته‌ای ایران
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *