تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۸:۵۰
ویژه ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سردار تنگسیری: با حفظ بسته‌ماندن ⁧تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن وارد می‌کنیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی نوشتاری در شبکه اجتماعی ایکس، درخصوص بیانات رهبر انقلاب درخصوص تنگه هرمز، عنوان کرد: "در لبیک به فرماندهی کل قوا ‏با حفظ راهبرد بسته‌ماندن ⁧ تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد. " عصر...

سردار تنگسیری: با حفظ بسته‌ماندن ⁧تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن وارد می‌کنیم

به گزارش اخبار جدید به نقل از آفتاب نیوز

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی نوشتاری در شبکه اجتماعی ایکس، درخصوص بیانات رهبر انقلاب درخصوص تنگه هرمز، عنوان کرد:

“در لبیک به فرماندهی کل قوا ‏با حفظ راهبرد بسته‌ماندن ⁧ تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد. “

عصر امروز رهبر  انقلاب در بخشی از پیامشان خطاب به همگان فرمودند: “قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. در مورد گشودن جبهه‌های دیگری که دشمن در آن تجربه ناچیزی دارد و به شدت در آن آسیب‌پذیر خواهد بود مطالعاتی صورت گرفته است و فعال‌سازی آن در صورت استمرار وضع جنگی و بنا بر رعایت مصالح صورت خواهد گرفت. “

 

بیشتر بخوانید  امیر حیدری: جنگ ۱۲ روزه نشان داد که پدافند غیرعامل باید در بدنه اجرایی کشور نهادینه شود
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *