تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۰:۱۱
اخبار جدید سیاسی ۲۲ اسفند ۱۴۰۴ - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

قرارگاه خاتم: سربازان آمریکایی ناو فورد را عمداً از ترس آتش زدند

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: سربازان آمریکایی ناو هواپیمابر جرالد فورد را از ترس عمداً آتش زده‌اند. به گزارش فارس، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: ناو هواپیمابر جرالدفورد آمریکا که برای جبران شکست نیروهای آمریکایی از دریای مدیترانه جهت حضور در اقیانوس هند و دریای عمان فراخوان شده بود، در...

قرارگاه خاتم: سربازان آمریکایی ناو فورد را عمداً از ترس آتش زدند

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: سربازان آمریکایی ناو هواپیمابر جرالد فورد را از ترس عمداً آتش زده‌اند.

به گزارش فارس، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: ناو هواپیمابر جرالدفورد آمریکا که برای جبران شکست نیروهای آمریکایی از دریای مدیترانه جهت حضور در اقیانوس هند و دریای عمان فراخوان شده بود، در دریای سرخ به دلیل هراس کارکنان ناو یادشده توسط تعدادی از نظامیان آمریکایی دچار آتش سوزی عمدی شده است.

در حال حاضر از وضعیت آن، اطلاعی در دست نیست.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
قرارگاه خاتم: سربازان آمریکایی ناو فورد را عمداً از ترس آتش زدند

اپلیکیشن عصر ایران

بیشتر بخوانید  دستور جنجالی اجرا شد؛ آغاز کنترل فدرال توسط ترامپ
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *