تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۰:۲۹
ویژه ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عراقچی: ایران از برادران همسایه خود می خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین هایشان بیرون کنند

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین، وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.    سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره...

عراقچی: ایران از برادران همسایه خود می خواهد نیروهای متجاوز خارجی را از سرزمین هایشان بیرون کنند

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین، وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.
 
 سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در ایکس نوشت: چتر امنیتیِ به ظاهر مستحکم آمریکا ثابت کرده است که پر از حفره است و به جای بازدارندگی، مشکل‌ساز شده. آمریکا اکنون از دیگران، حتی چین، خواهش می‌کند که به آن در تأمین امنیت هرمز کمک کنند.
 
وزیر امور خارجه بیان کرد: ایران از همسایگان برادر خود می‌خواهد که متجاوزان خارجی را اخراج کنند، به ویژه اینکه تنها نگرانی آنها اسرائیل است.

310310

کد مطلب 2194344

بیشتر بخوانید  ادعای وال استریت ژورنال درباره دیدار عراقچی با ویتکاف در داووس سوئیس
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *