تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۴۸
اخبار جدید ورزشی ۰۵ فروردین ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نگرانی تازه درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

امیرحسین حسین‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: در ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله سال خوبی برای همه مردم عزیز ایران باشد. همچنین امیدوارم هرچه سریع‌تر آرامش به کشورمان بازگردد و همه مردم با بازگشت به شرایط عادی بتوانند مثل قبل زندگی کنند. از همه آنها می‌خواهم مراقب خودشان...

نگرانی تازه درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

امیرحسین حسین‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: در ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله سال خوبی برای همه مردم عزیز ایران باشد. همچنین امیدوارم هرچه سریع‌تر آرامش به کشورمان بازگردد و همه مردم با بازگشت به شرایط عادی بتوانند مثل قبل زندگی کنند. از همه آنها می‌خواهم مراقب خودشان و عزیزانشان باشند.

به نقل از مهر؛ مهاجم تیم ملی تاکید کرد: پس از ۳ ماهی که تمرینات تیم ملی برگزار نمی‌شد، خدا را شکر بار دیگر همدیگر را دیدیم. ما وظیفه‌ای نسبت به این لباس و تیم ملی داریم و تمام تمرکز خود را روی این ۲ بازی گذاشته‌ایم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و برنامه‌های کادرفنی را اجرا کنیم.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ برتر همزمان با شروع جنگ، گفت: متاسفانه لیگ ما در این مدت برگزار نشده و با تیم باشگاهی‌ام تمرین نکرده‌ام، اما خودم در حد توان انفرادی تمرین کردم و امیدوارم همه بچه‌های حاضر در اردو، با سلامت آن را پشت سر گذاشته و با سلامتی نزد خانواده‌هایشان برگردند.

بیشتر بخوانید  ایران قدرت دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۷
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *