تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۲:۲۵
اخبار جدید اقتصادی ۰۵ فروردین ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وزارت نفت درباره محدودیت بنزین در تهران توضیح داد

در پی حمله رژیم صهیونیستی به بنزین و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی تهران و البرز، صنعت نفت با تدابیر لازم اقدام به مدیریت مصرف و اطمینان از ادامه خدمت‌رسانی به مردم کرده است. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در همین راستا صادق عظیمی فر معاون وزیر نفت با اشاره به محدودیت‌های موقت مصرف سوخت در تهران...

وزارت نفت درباره محدودیت بنزین در تهران توضیح داد

در پی حمله رژیم صهیونیستی به بنزین و مرکز انتقال فرآورده‌های نفتی تهران و البرز، صنعت نفت با تدابیر لازم اقدام به مدیریت مصرف و اطمینان از ادامه خدمت‌رسانی به مردم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در همین راستا صادق عظیمی فر معاون وزیر نفت با اشاره به محدودیت‌های موقت مصرف سوخت در تهران و البرز توضیح داد: در مقاطعی تو این جنگ ما به ناچار به دلیل بازآرایی ساختار انتقال توزیعی که داشتیم، ناچار بودیم چند روز محدودیت‌هایی را در مصرف سوخت در استان تهران و البرز اعمال کنیم.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری تمامی بخش ها در کمترین زمان ممکن تمامی بخش ها عملیاتی شدند و با همت کارکنان، چالش‌ها به حداقل ممکن کاهش یافته است.

معاون وزیر نفت توضیح داد: کاهش استفاده از خودروهای شخصی و عدم ترددهای غیرضروری، در مدیریت مصرف سوخت مشارکت کنند تا امکان خدمت‌رسانی بهتر برای همه فراهم باشد.

بیشتر بخوانید  نرخ سوم بنزین در راه است؟/ رقم هنگفت یارانه‌ای که دولت برای عرضه بنزین می‌دهد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *