تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۱:۰۲
اخبار جدید بین الملل ۰۸ فروردین ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

آمریکا یک ناو جدید به منطقه فرستاد

همشهری آنلاین: فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد ناو تریپولی وارد فاز عملیاتی شده است. ناو تریپولی متشکل از ۳۵۰۰ ملوان و تفنگدار دریایی است که علاوه بر هواپیماهای ترابری و تهاجمی، از امکانات و تجهیزات برای عملیات آبی - خاکی برخوردار است. پیش از این ناو اتمی آبراهام...

آمریکا یک ناو جدید به منطقه فرستاد

همشهری آنلاین: فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد ناو تریپولی وارد فاز عملیاتی شده است.

ناو تریپولی متشکل از ۳۵۰۰ ملوان و تفنگدار دریایی است که علاوه بر هواپیماهای ترابری و تهاجمی، از امکانات و تجهیزات برای عملیات آبی – خاکی برخوردار است.

پیش از این ناو اتمی آبراهام لینکلن و ناو هواپیمابر جرالد فورد برای پشتیبانی عملیاتی در حمله به ایران راهی منطقه شده بودند که هدف اصابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته و مجبور به بازگشت شدند.

0

بیشتر بخوانید  تیراندازی مرگبار به یک کلیسا در آمریکا
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *