تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۴۸
اخبار برگزیده ۰۸ فروردین ۱۴۰۵ - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهاجرانی: ما در جنگ دست بالا را داریم/ به آمریکا ضربات سختی وارد کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: ما تأکید می‌کنیم که ما این جنگ را آغاز نکرده‌ایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود. بنا بر روایت مهر، مهاجرانی در ادامه این مصاحبه افزود: طبیعی است که ما غرامت دریافت کنیم چرا که...

مهاجرانی: ما در جنگ دست بالا را داریم/ به آمریکا ضربات سختی وارد کرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره گفت: ما تأکید می‌کنیم که ما این جنگ را آغاز نکرده‌ایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود.

بنا بر روایت مهر، مهاجرانی در ادامه این مصاحبه افزود: طبیعی است که ما غرامت دریافت کنیم چرا که جان‌هایی از جمله دانش‌آموزان و معلمان ایرانی از دست رفته است. بسیاری از مناطق کشور آسیب دیده‌ و لغو تحریم‌ها ضروری است.

وی تأکید کرد: فرمانده کل نیروهای مسلح طرفی است که در مورد مسائل جنگ و صلح تصمیم می‌گیرد. ما نسبت به اقدام آمریکا خوشبین نیستیم و در عین حال هیچ تمایلی به ادامه جنگ نداریم.

سخنگوی دولت ایران تصریح کرد: ما در جنگ دست بالا را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در دست دارند. ما از ابتدای جنگ، با ادعاهایی در مورد توانایی‌های ایران مواجه شده‌ایم و این در حالی است که عملا ضربات سنگینی به آمریکا وارد کرده‌ایم.

۳۱۲۲۱

بیشتر بخوانید  سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات روز یکشنبه با ایران حضور نخواهد داشت

کد مطلب 2199062

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *