تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۰:۲۳
اخبار برگزیده ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گوترش خواستار ادامه مذاکرات تهران و واشنگتن شد

«آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه خواستار تکمیل مذاکرات ایران و آمریکا شد. به نقل از تابناک، گوترش در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که مذاکرات ایران و آمریکا باید تکمیل شود و دو طرف به توافق آتش بس پایبند باشند. دبیرکل سازمان ملل خواستار احترام همه طرف‌ها به امنیت دریانوردی در تنگه هرمز شد. شاید...

گوترش خواستار ادامه مذاکرات تهران و واشنگتن شد

«آنتونیو گوترش»، دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه خواستار تکمیل مذاکرات ایران و آمریکا شد.

به نقل از تابناک، گوترش در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که مذاکرات ایران و آمریکا باید تکمیل شود و دو طرف به توافق آتش بس پایبند باشند.

دبیرکل سازمان ملل خواستار احترام همه طرف‌ها به امنیت دریانوردی در تنگه هرمز شد.

شاید ندیده باشید: ترامپ در جنگ با ایران از بمب اتم استفاده می‌کند؟

بیشتر بخوانید  افشای نیویورک‌تایمز از پیشنهاد آمریکا به ایران؛ «غنی‌سازی را متوقف و در کنسرسیوم هسته‌ای مشارکت کنید»
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *