تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۲:۲۵
اخبار جدید بین الملل ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ادعای فایننشال تایمز: ایران از ماهواره چینی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی استفاده کرد

به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین یک روزنامه خارجی مدعی شد که تهران برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی از ماهواره های چینی استفاده کرده است. به گزارش انتخاب، روزنامه فایننشال تایمز با استناد به اسناد نظامی فاش شده گزارش داد که ایران از یک ماهواره چینی برای اهداف جاسوسی و...

ادعای فایننشال تایمز: ایران از ماهواره چینی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی استفاده کرد


ادعای فایننشال تایمز: ایران از ماهواره چینی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی استفاده کرد



به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین

یک روزنامه خارجی مدعی شد که تهران برای هدف قرار دادن پایگاه های آمریکایی از ماهواره های چینی استفاده کرده است.

به گزارش انتخاب، روزنامه فایننشال تایمز با استناد به اسناد نظامی فاش شده گزارش داد که ایران از یک ماهواره چینی برای اهداف جاسوسی و شناسایی با هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید  بازتاب رسانه‌ها از دور چهارم مذاکرات ایران
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *