تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۳۶
اخبار جدید بین الملل ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

شهباز شریف عازم عربستان شد/ تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای میانجیگری در تنش آمریکا-ایران ادامه دارد

به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، روز چهارشنبه برای دیداری رسمی عازم عربستان سعودی شد.  این سفر در حالی صورت می‌گیرد که اسلام‌آباد در تلاش‌های دیپلماتیک فشرده‌ای برای تسهیل مذاکرات صلح میان آمریکا و ایران، دو کشور درگیر در جنگ اخیر، است..  منابع خبری همچنین حاکی از آن...

شهباز شریف عازم عربستان شد/ تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای میانجیگری در تنش آمریکا-ایران ادامه دارد


شهباز شریف عازم عربستان شد/ تلاش‌های دیپلماتیک اسلام‌آباد برای میانجیگری در تنش آمریکا-ایران ادامه دارد



به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین

شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، روز چهارشنبه برای دیداری رسمی عازم عربستان سعودی شد. 

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که اسلام‌آباد در تلاش‌های دیپلماتیک فشرده‌ای برای تسهیل مذاکرات صلح میان آمریکا و ایران، دو کشور درگیر در جنگ اخیر، است.. 

منابع خبری همچنین حاکی از آن است که شریف در ادامه سفر خود، به قطر و ترکیه نیز سفر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید  بیانیه سازمان انرژی اتمی در پی حمله آمریکا به سایت‌های هسته‌ای
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *