تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۱:۱۱
اخبار جدید اجتماعی و حوادث ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پلیس: ارسال تصاویر به شبکه‌های معاند در آتش‌بس مصداق اقدام مغایر امنیت ملی و غیرقانونی است

به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین پلیس تهران با اعلام خبر دستگیری تعدادی از عوامل همکاری با شبکه‌های معاند به شهروندان هشدار می‌دهد که در شرایط حساس کنونی حتی در شرایط به اصطلاح آتش بس، ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد...

پلیس: ارسال تصاویر به شبکه‌های معاند در آتش‌بس مصداق اقدام مغایر امنیت ملی و غیرقانونی است


پلیس: ارسال تصاویر به شبکه‌های معاند در آتش‌بس مصداق اقدام مغایر امنیت ملی و غیرقانونی است



به گزارش اخبار جدید به نقل از اعتماد آنلاین

پلیس تهران با اعلام خبر دستگیری تعدادی از عوامل همکاری با شبکه‌های معاند به شهروندان هشدار می‌دهد که در شرایط حساس کنونی حتی در شرایط به اصطلاح آتش بس، ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت به ویژه شبکه‌ها و کانال‌های معاند از قبیل ایران اینترنشنال، من و تو، وحید آنلاین و سایر مشابه‌ها، اقدامی غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور محسوب می‌شود.

به گزارش فارس؛ فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان شب گذشته اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ نفر از افرادی که اقدام به جمع‌آوری و انتشار تصاویر از محل اصابت‌ها و انتقال اطلاعات می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس ضمن یادآوری اینکه شناسایی و برخورد با این افراد در دستور کار پلیس و سایر نهادهای امنیتی قرار دارد، از مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر درخواست می‌کند تا با هوشیاری و دقت، در عدم انتشار اطلاعات حساس همچون گذشته با پلیس و سایر نهادهای امنیتی کشور همکاری کنند و از اقدامات مغایر با امنیت ملی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید  درخواست پلیس از مردم: افرادی را که از اماکن آسیب‌دیده عکس‌برداری می‌کنند شناسایی کنید


مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *