تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۴:۵۰
اخبار جدید گوناگون ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش 20درصدی مصرف برق

 مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو اظهار داشت: ظرفیت اسمی نیروگاه‌های کشور به 99 هزار و 387 مگاوات رسیده است. به گزارش اخبار جدید به نقل از تجارت نیوز، وی با بیان اینکه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر با قوت در حال پیگیری است، گفت: ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران با رشدی چشمگیر از مرز...

کاهش 20درصدی مصرف برق

 مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو اظهار داشت: ظرفیت اسمی نیروگاه‌های کشور به 99 هزار و 387 مگاوات رسیده است.

به گزارش اخبار جدید به نقل از تجارت نیوز، وی با بیان اینکه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر با قوت در حال پیگیری است، گفت: ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر ایران با رشدی چشمگیر از مرز 4525 مگاوات عبور کرده است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: طول شبکه‌های اصلی برق کشور اکنون بیش از یک میلیون کیلومتر است و برق 42.4 میلیون مشترک را تأمین می‌کند.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه “حداکثر اوج مصرف ثبت‌شده سال جاری تاکنون 43 هزار و 505 مگاوات بوده است”، گفت: در حال حاضر 52 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاههای آماده به کار است.

رجبی مشهدی از کاهش 20درصدی مصرف برق در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر کاهش فعالیت ادارات، آسیب‌دیدگی برخی صنایع و کاهش دما از علل کاهش 20 درصدی مصرف برق در کشور شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
پیشنهاد مشاور ترامپ به فیفا: ایتالیا جایگزین ایران در جام جهانی شود

اپلیکیشن عصر ایران

بیشتر بخوانید  جواد امام: آب سدها را دارند تخلیه می کنند تا دولت جدید نتواند به اندازه کافی برق تولید کند
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *