تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۴:۳۴
اخبار جدید بین الملل ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

فرارو: صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

توئیت جدید صدراعظم آلمان علیه ایران

فرارو: صدراعظم آلمان در توئیت جدیدی، بار دیگر درباره ایران اظهار نظر کرد و نوشت: ایالات متحده مهم‌ترین شریک آلمان در ائتلاف آتلانتیک شمالی بوده و خواهد ماند. ما یک هدف مشترک داریم: ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

1

بیشتر بخوانید  ربات‌های چینی صدر اعظم آلمان را به وجد آوردند + ویدیو
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *