تیر ۷, ۱۴۰۵ ۰۳:۵۶
اخبار جدید بین الملل ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

آمریکا آغاز عملیات در تنگه هرمز را اعلام کرد

عصرایران: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) مدعی شد: ناوشکن‌های موشک‌انداز هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از «عملیات آزادی»، در خلیج فارس هستند. نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند. دو کشتی تجاری با پرچم ایالات متحده با موفقیت از تنگه هرمز...

آمریکا آغاز عملیات در تنگه هرمز را اعلام کرد

عصرایران: فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) مدعی شد: ناوشکن‌های موشک‌انداز هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از «عملیات آزادی»، در خلیج فارس هستند.

0

نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند.

دو کشتی تجاری با پرچم ایالات متحده با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

 

بیشتر بخوانید  وزیر امور خارجه آمریکا به قطر هشدار داد اعضای ارشد حماس را از دوحه اخراج کند
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *