تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۶:۴۶
اخبار جدید گوناگون ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حضور 100 درصدی کارکنان ادارات تهران از شنبه

اجتماعی به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدصادق معتمدیان، با اشاره به ضرورت استمرار ارائه خدمات پایدار و بی‌وقفه به مردم شریف استان تهران، اظهار کرد: پیرو بخشنامه مورخ 14 اسفندماه 1404 توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برابر هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور،...

حضور 100 درصدی کارکنان ادارات تهران از شنبه

اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدصادق معتمدیان، با اشاره به ضرورت استمرار ارائه خدمات پایدار و بی‌وقفه به مردم شریف استان تهران، اظهار کرد: پیرو بخشنامه مورخ 14 اسفندماه 1404 توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور و برابر هماهنگی‌های انجام‌شده با معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، فعالیت کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در استان تهران از روز شنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1405 تا اطلاع ثانوی با حضور همه کارکنان، به‌صورت 100 درصدی، انجام خواهد شد.

استاندار تهران افزود: فعالیت آموزشی مدارس و دانشگاه‌ها نیز مطابق اعلام وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید  پزشکیان: هزینه انتقال هر متر مکعب آب خلیج فارس به تهران 500 هزار تومان است
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *