تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۳:۳۷
اخبار جدید گوناگون ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

شرط ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، اعلام کرد: «هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمی‌شود» و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است. به گزارش فارس، کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به...

شرط ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس

علیرضا کاظمی، وزیر آموزش‌وپرورش، اعلام کرد: «هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد کلاس اول نمی‌شود» و این تنها شرط برای ورود به پایۀ اول دبستان است.

به گزارش فارس، کاظمی گفت: در سال تحصیلی جدید، نوآموزان متولد دوم مهر ۱۳۹۸ تا اول مهر ۱۳۹۹ می‌توانند در پایۀ اول دبستان ثبت‌نام کنند و هیچ الزامی به ارائۀ گواهی پیش‌دبستان برای نام‌نویسی وجود ندارد.

وی افزود: نوبت‌گیری سنجش نوآموزان نیز تا پایان اردیبهشت از طریق سامانۀ «سیرت۲» انجام می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
کشف مدت زمان طلایی خواب؛ اگر کمتر یا بیشتر از این مقدار بخوابید، سریع‌تر پیر می‌شوید

اپلیکیشن عصر ایران

بیشتر بخوانید  خوراکی‌های ممنوع در مدارس اعلام شد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *