تیر ۶, ۱۴۰۵ ۲۱:۲۷
اخبار جدید بین الملل ۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اردوغان: بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین، ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با «هیثم بن طارق»، سلطان عمان رایزنی کرد. به گزارش ایسنا،  بر اساس بیانیه ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان تاکید کرد که بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست و حمایت...

اردوغان: بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست

به گزارش اخبار جدید به نقل از خبرآنلاین، ریاست جمهوری ترکیه روز دوشنبه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با «هیثم بن طارق»، سلطان عمان رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا،  بر اساس بیانیه ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان تاکید کرد که بازگشت جنگ به منطقه به نفع هیچ‌کس نیست و حمایت از اقدامات دیپلماتیک امری بسیار مهم است.

رئیس‌جمهور ترکیه بر تداوم تلاش کشورش برای برقراری صلح در اراضی فلسطینی و تداوم حمایت از حفظ حقوق فلسطینی‌ها تاکید کرد.

این تماس در حالی برقرار می‌شود که کشورهای منطقه از جمله ترکیه، عمان، قطر و پاکستان در حال رایزنی برای توافق میان ایران و آمریکا هستند.

روز گذشته «کاظم غریب‌آبادی»، معاون وزیر خارجه ایران به مسقط سفر و با «بدر البوسعیدی»، وزیر خارجه عمان دیدار و پیام «سید عباس عراقچی»، وزیر خارجه ایران را به او منتقل کرد.

310310

کد مطلب 2224179

بیشتر بخوانید  اردوغان: بیمارستانهای‌مان را به روی مجروحان غزه گشودیم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *