تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۷:۴۸
اخبار برگزیده ۱۲ خرداد ۱۴۰۵ - 4 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خبرگزاری فارس: در حال حاضر تبادل پیامی با آمریکا انجام نمی‌شود

به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ، خبرگزاری فارس نوشت: در حالی که برخی رسانه‌ها و مقام‌های غربی تلاش می‌کنند روند تبادل پیام بین ایران و آمریکا را عادی جلوه دهند، اطلاعاتی که خبرنگار فارس کسب کرده، گویای واقعیاتی متفاوت است. یک منبع آگاه می‌گوید که تبادل پیام بین ایران و ایالات متحده...

خبرگزاری فارس: در حال حاضر تبادل پیامی با آمریکا انجام نمی‌شود

به گزارش اخبار جدید به نقل از جماران ، خبرگزاری فارس نوشت: در حالی که برخی رسانه‌ها و مقام‌های غربی تلاش می‌کنند روند تبادل پیام بین ایران و آمریکا را عادی جلوه دهند، اطلاعاتی که خبرنگار فارس کسب کرده، گویای واقعیاتی متفاوت است.

یک منبع آگاه می‌گوید که تبادل پیام بین ایران و ایالات متحده برای آنچه دست‌یابی به یادداشت تفاهم اولیه بین تهران و واشنگتن خوانده می‌شود، دست‌کم چند روز است که متوقف شده است. 

در حالی که شب گذشته، رئیس‌جمهور ایالات متحده مدعی شده بود که گفت‌وگوها با ایران با سرعت بالایی در جریان است، این منبع آگاه تصریح کرد که آخرین پیام جمهوری اسلامی ایران به واشنگتن، پیامی آشکار در خصوص لبنان بود که بازتاب گسترده بین‌المللی یافت.

 

 

بیشتر بخوانید  هشدار توئیتری قالیباف به آمریکایی ها
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *