وزیر ارتباطات: میگویند مردم به نداشتن اینترنت عادت کردند! چه عادتی؟ + ویدیو
کدخبر: 785681
تاریخ: خرداد ۱۹, ۱۴۰۵
وزیر ارتباطات گفت: میگویند مردم به نداشتن اینترنت عادت کردند! چه عادتی؟ نظرسنجیها و گزارشات کف جامعه این را نشان نمیدهد.همه مردم باید به اینترنت دسترسی داشته باشند؛ استثناء نباید به قاعده تبدیل شود.