تیر ۶, ۱۴۰۵ ۰۱:۱۱

وزیر ارتباطات: می‌گویند مردم به نداشتن اینترنت عادت کردند! چه عادتی؟ + ویدیو

وزیر ارتباطات گفت: می‌گویند مردم به نداشتن اینترنت عادت کردند! چه عادتی؟ نظرسنجی‌ها و گزارشات کف جامعه این را نشان نمی‌دهد.همه مردم باید به اینترنت دسترسی داشته باشند؛ استثناء نباید به قاعده تبدیل شود.

منبع: دانشجو

بیشتر بخوانید  بازگشایی تدریجی اینترنت؟
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *