تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۱
اخبار جدید ورزشی ۳۱ فروردین ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هدیه AFC به ایران در لیگ نخبگان

فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ نخبگان تا ٣٢ تیم است در همین رابطه سایت The Asian game از احتمال افزایش سهمیه مستقیم ایران به ٢ تیم در لیگ نخبگان خبر داد. سهمیه ایران پیش از این ٢+١ بود اما در فرمت جدید به ١+٢  افزایش خواهد یافت. پیش...

هدیه AFC به ایران در لیگ نخبگان

فارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ نخبگان تا ٣٢ تیم است در همین رابطه سایت The Asian game از احتمال افزایش سهمیه مستقیم ایران به ٢ تیم در لیگ نخبگان خبر داد.

سهمیه ایران پیش از این ٢+١ بود اما در فرمت جدید به ١+٢  افزایش خواهد یافت.

0

پیش از این به دلیل عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در فوتبال آسیا احتمال کاهش سهمیه بود ولی با افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده نه تنها سهمیه ایران کم نخواهد شد بلکه افزایش می‌یابد.

طبق اعلام این رسانه آماری در فوتبال آسیا، عربستان، امارات و قطر در غرب آسیا ٣ سهمیه مستقیم کسب می‌کنند و ایران با ایستادن در رده چهارم ٢ سهمیه مستقیم خواهد داشت.

ایران یک سهمیه مستقیم هم در لیگ قهرمانان آسیا ٢ خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید  مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس تایید شد
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *