تیر ۶, ۱۴۰۵ ۱۲:۰۱
اخبار جدید ورزشی ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

رسمی؛ افزایش سهمیه ایران در آسیا

 کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر افزایش تعداد تیم‌های رقابت‌های لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم گرفت. به همین دلیل سهمیه فوتبال ایران که پیش از این ۱+۱ بود به ۲ سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا کرد. همچنین ۱ سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به ایران تحقق گرفت. پیش از این...

رسمی؛ افزایش سهمیه ایران در آسیا

 کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر افزایش تعداد تیم‌های رقابت‌های لیگ نخبگان از ۲۴ به ۳۲ تیم گرفت. به همین دلیل سهمیه فوتبال ایران که پیش از این ۱+۱ بود به ۲ سهمیه مستقیم لیگ نخبگان آسیا افزایش پیدا کرد. همچنین ۱ سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به ایران تحقق گرفت.

پیش از این دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان (تیم‌های اول تا سوم جدول حال حاضر لیگ برتر) به ترتیب سهمیه آسیایی خواهند گرفت. 

به این ترتیب استقلال و تراکتور مستقیم به رقابت‌های لیگ نخبگان خواهند رفت و سپاهان هم مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ خواهد شد. در پی این افزایش سهمیه، عربستان با ۳ سهمیه مستقیم و ۲ سهمیه غیر مستقیم لیگ نخبگان آسیا و یک سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲، بیشترین سهمیه را در منطقه غرب دارد.

بیشتر بخوانید  دیدار ایران - قطر در کشور دیگری برگزار می‌شود

 




منبع :


ايسنا



مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *